woensdag 15 augustus 2018 | Login

Heg in de brand op de Fabianusstraat

Door werkzaamheden is er vanmorgen rond de klok van 11:30 uur de heg van een woning aan de Fabianusstraat in brand geraakt. Hierbij ontstond een forse rookontwikkeling.
 
Een energiebedrijf die voor de heg aan het werk was met een gasbrander heeft de brand veroorzaakt. Door een menselijke fout en de droogte raakte de heg in brand. Bluspogingen van het energiebedrijf en andere bouwvakkers die verderop aan het werk waren haalde weinig uit. De brandweer was nodig om het vuur te doven.
 
De personeelsleden van het energiebedrijf hebben zich op tijd in veiligheid kunnen brengen waardoor er alleen materiële schade aan de heg is ontstaan.

Laat een reactie achter

Reacties zijn meer dan welkom. Echter: reacties die kwetsend, onnodig grof of beledigend zijn worden verwijderd.

Willekeurige afbeelding

cd4fea79c006b5443e6baaf249db8190_M.jpg

Nieuwsbrief

Schrijf je in voor de nieuwsbrief om het nieuws niet te missen