maandag, november 25Groot in het brengen van klein nieuws
Shadow

Nieuwe app ‘Uit in Apeldoorn’ al meer dan 1000 keer gedownload

Foto: Apeldoorn Marketing

Op 14 november introduceerde Apeldoorn Marketing de ‘Uit in Apeldoorn’ app. Deze is binnen drie weken al meer dan 1000 keer gedownload.

‘’Een mooi resultaat’’, aldus Ilse Harmelink, directeur van Apeldoorn Marketing. ‘’De app wordt goed ontvangen. We krijgen veel positieve reacties van gebruikers. Ook de app-ontwikkelaar is enthousiast over het aantal downloads in zo’n korte tijd.’’

Met de app kunnen inwoners en toeristen in één oogopslag zien wat de leukste uittips zijn in Apeldoorn en omgeving, profiteren van speciale deals en op elk willekeurig moment van de dag de uitagenda raadplegen. Hoewel de app tot nu toe vooral gedownload wordt door Apeldoorners, weten ook gebruikers uit bijvoorbeeld Enschede, Brussel en Texel de app te vinden.

Gratis downloaden
De ontwikkeling van deze app is een voorbeeld van de samenwerking op innovatievlak tussen Apeldoorn Marketing en Centrummanagement Apeldoorn. De app is gratis te downloaden in de Apple Store en Play Store. Momenteel kunnen app-gebruikers profiteren van € 7,- korting op toegangskaartjes voor het Wintercircus Apeldoorn.

Over Apeldoorn Marketing
Apeldoorn Marketing is de citymarketingorganisatie van Apeldoorn en actief op het gebied van promotie, informatieverstrekking, onderzoek en dienstverlening. De ambitie van Apeldoorn Marketing is het bevorderen van een positief klimaat op het gebied van wonen, werken, ondernemen en vrijetijdsbesteding in Apeldoorn. http://www.apeldoornmarketing.nl