Ilse Harmelink, directeur-bestuurder van Apeldoorn Marketing, heeft per 1 september 2019 een nieuwe functie buiten Apeldoorn. Na bijna drie jaar heeft zij aangeven dat het tijd is voor haar volgende stap. Ze gaat haar loopbaan voortzetten als marketingdirecteur bij een landelijke speler in de adviesdiensten. Henk van Voornveld neemt komend half jaar haar taak waar als interim-directeur.
Ilse Harmelink kijkt met plezier terug op haar drie jaar bij Apeldoorn Marketing. Harmelink: ‘’Er is veel dynamiek, zowel in de stad als in deze organisatie. Ik ben er trots op dat Apeldoorn Marketing samenwerkt met het hele speelveld: van toerisme tot bedrijfsleven en van onderwijs tot evenementenorganisaties. Het stadsmerk is afgelopen jaar gelanceerd en omarmd door vele partijen. Ook digitaal zijn we een flinke stap verder. Natuurlijk blijf ik Apeldoorn volgen en ondersteunen waar mogelijk.”
De Raad van Toezicht is Ilse dankbaar voor haar enthousiasme en voortvarende aanpak die tot mooie resultaten heeft geleid. Michel van Maarseveen, voorzitter van de Raad van Toezicht: “Ilse heeft zich de afgelopen jaren met veel energie ingezet om het merk Apeldoorn inhoud te geven en Apeldoorn Marketing om te bouwen tot een eigentijdse citymarketingorganisatie. Prestaties waar het bestuur blij mee is. Interim-directeur Henk van Voornveld, oud-directeur van MarketingOost, zet zich komend half jaar in om het werkveld te verdiepen en krachten van partijen te bundelen.’’