De campagne #wijzijnapeldoorn wordt op donderdag 24 december uitgebreid met een aantal portretten uit de campagne op de gevel van CODA in het centrum van Apeldoorn. De portretten, gemaakt door stadsfotograaf Sven Scholten, zijn tot 15 januari 2021 te zien. CODA steunt #wijzijnapeldoorn en levert zo een belangrijke bijdrage aan de zichtbaarheid van de campagne in de stad.
CODA directeur Carin Reinders: “CODA is het cultuurhuis van Apeldoorn en de plek van en voor Apeldoorners. CODA verbindt, verrijkt en verrast en dat is nu precies wat de portretten en verhalen in deze campagne ook doen. Nu CODA vanwege de coronamaatregelen gesloten is en een tentoonstelling in CODA Museum of CODA Bibliotheek er niet inzit, maken we een deel van de campagne zichtbaar op de gevel voor de mensen die tussen het kerstdiner en de nieuwsjaarbubbels of daarna de benen even willen strekken.” Apeldoorn Marketing en de gemeente Apeldoorn zijn blij met de samenwerking met CODA. “Hét cultuurhuis van de stad dat de Apeldoornse verhalen een plek geeft, dat maakt #wijzijnapeldoorn nóg meer van ons allemaal”, zegt projectleider Stéphanie van Gelder van Apeldoorn Marketing.
Campagne #wijzijnapeldoorn
In #wijzijnapeldoorn vertellen 52 Apeldoorners hun verhaal. De één optimistisch en relaxed, de ander onzeker en bezorgd, maar allemaal flexibel in een ongewone tijd. Er staan 27 verhalen online en eind december komen daar nog 16 verhalen bij. Ze zijn allemaal te lezen op www.inapeldoorn.nl/wijzijnapeldoorn. De portretten van stadsfotograaf Sven Scholten zijn niet alleen online en op de gevel van CODA te zien, maar ook op grote en kleine posters verspreid door de stad en op een groot spandoek aan de gevel van het stadhuis.